Avatar
12 januari 2018 - Carolien van Bracht-Visser plaatste:

SAVE THE DATE: Regiobijeenkomsten Van Contract tot Controle Programma i-Sociaal Domein

In maart 2018 organiseert Programma i-Sociaal Domein regiobijeenkomsten over het verminderen van administratieve lasten in het sociaal domein. Deelnemers aan deze bijeenkomsten versterken hun netwerk in de regio. Ze ontmoeten andere gemeenten en aanbieders en leren van elkaar. De bijeenkomsten sluiten het Programma i-Sociaal Domein af en gaan over drie centrale thema’s die belangrijk zijn om administratieve lasten te verminderen:

  • (her)Contractering
  • Standaarden
  • Samenwerking

 

Programma

Het programma heeft een ochtend- en een middagdeel. In de ochtend zijn twee aparte werkbijeenkomsten, een voor deelnemers van gemeenten en een voor aanbieders. In deze werkbijeenkomst bespreken deelnemers hun ervaringen uit de eigen praktijk en wisselen zij kennis uit. Deze ervaringen en kennis worden verrijkt door de expert uit de regio en van het programma.

Na deze werkbijeenkomsten in de ochtend is een gezamenlijke lunch.

De bijeenkomst in de middag is voor gemeenten en aanbieders samen. In dit deel gaat het vooral over goede samenwerking tussen gemeenten en aanbieders.

De dag sluiten we af met een borrel.

U kunt de hele dag bijwonen. Het is ook mogelijk om alleen de ochtendsessie of de middagsessie bij te wonen. In deze beide gevallen bent u welkom bij de lunch.

Data en locaties

6 maart 2018 – Eindhoven

13 maart 2018 – Rotterdam

15 maart 2018 – Utrecht

20 maart 2018 – Zwolle

22 maart 2018 – Volendam

 

Aanmelden

De bijeenkomsten zijn interessant voor medewerkers van de inkoop- en verkoopafdelingen en contractmanagers voor Wmo en jeugdhulp, voor controllers en voor informatiemanagers. U mag met meer dan een deelnemer uit dezelfde organisatie aan de bijeenkomst deelnemen.

Om te kunnen reageren dien je geregistreerd en ingelogd te zijn. Klik hier om in te loggen. Ben je nog geen lid van GGZ connect dan kun je je hier gratis registreren.