Avatar
13 June 2018 - Marloes van Es plaatste:

Wachttijden - communicatie hierover aan verwijzers en wachtenden

Zorgaanbieders hebben vaak op de website vermeld dat het Centraal Aanmeld Team te benaderen is voor vragen over de wachttijd. Het is met de huidige stand van zaken rond de wachttijd logisch dat er vragen komen van cliënten in spe en verwijzers over individuele wachttijden (hoe lang duurt het nog, wanneer ben ik aan de beurt). Zorgaanbieders willen (en moeten) hier uiteraard ook voor bereikbaar zijn.....maar wie heeft dat handig 'ingeregeld'. Hoe gaan zorgaanbieders hiermee om?

Als je je praktijk wilt delen > heel graag. Daar hebben we allemaal wat aan. Plaats een reactie in reply op dit bericht. of stuur een mail naar Marloes van Es. mves@ggznederland.nl

Om te kunnen reageren dien je geregistreerd en ingelogd te zijn. Klik hier om in te loggen. Ben je nog geen lid van GGZ connect dan kun je je hier gratis registreren.