Avatar
14 September 2018 - HR&D Novadic-Kentron plaatste:

18.109 Facilitair medewerker receptie Novadic-Kentron

WORD JIJ ONZE NIEUWE FACILITAIR MEDEWERKER RECEPTIE?

(code 18.109, voor 12 uur per week, dienstverband tot 14 maart 2019)

Wil jij onze zorgverleners optimaal ondersteunen, zodat zij cliënten Nieuwe Kansen kunnen bieden en hen kunnen helpen bij hun herstel? Wil jij toonaangevend zijn in jouw vakgebied, maar vind je het tegelijk ook cruciaal dat jouw collega’s, interne klanten en samenwerkingspartners fijn behandeld worden? Heb jij dienstverlening en gastvrijheid hoog in het vaandel en een scherp oog voor de omgeving? NK is op zoek naar een facilitair medewerker receptie bij de afdeling Facilitaire Diensten in Tilburg.

Doorbreek jij het taboe?

Rondom verslaving leven veel taboes, vooroordelen en stigma’s. Zelfs bij veel professionals. Verslaafden zouden ongemotiveerd zijn en herstel onbereikbaar. Maar niets is minder waar! Veel verslaafden hebben nooit een echte kans gehad en lijden aan ongediagnosticeerde aandoeningen die hun herstel in de weg staan. Wij zoeken de sleutel tot hun herstel en helpen onze cliënten hun eigen talenten en krachten te ontdekken. Maar dat kunnen we niet zonder goede faciliteiten en goede ondersteuning! Maak jij ons werk mogelijk?

Waarom werken bij NK?

  • Veel afwisseling en variatie. Facilitaire Diensten heeft tot taak de medewerkers die belast zijn met de primaire bedrijfsdoelstelling, te weten het verlenen van hulp aan cliënten met verslavingsproblemen, optimaal te faciliteren. De dienstverlening van deze afdeling richt zich daarbij op de terreinen inkoop, huisvesting, onderhoud en beheer van gebouwen, terreinen en technische installaties, apparatuur en inventaris, receptie, telefonie, automatisering en logistieke diensten.
  • Een baan met veel verantwoordelijkheid. Jij zorgt voor een gastvrij en prettig ontvangst.
  • Een baan met veel contact: met cliënten, collega’s, externe partijen en leveranciers.
  • Wij bieden een werkplek in Tilburg, bij de afdeling Facilitaire diensten met een salaris in FWG 25 (min. € 1.571,- en max. € 2.345,- bij een fulltime dienstverband van 36 uur).

Wat ga je bij NK doen?

  • Je ontvangt bezoekers, staat deze te woord en verwijst ze naar de juiste afdeling of persoon.
  • Je bedient de telefooncentrale en overige apparatuur, ontvangt en beantwoordt inkomende gesprekken en verbindt ze door.
  • Je ontvangt, sorteert en distribueert de post.
  • Je ontvangt (goederen) zendingen van leveranciers.
  • Je verzorgt op verzoek de planning van vergaderruimten en spreekkamers.
  • Je houdt toezicht op het gebruik van algemene ruimten, zoals wachtruimten en pantry’s.
  • Je verricht lichte (zorg) administratieve en facilitaire werkzaamheden.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt een opleiding op MBO/HAVO-niveau, aangevuld met een op het vakgebied gerichte opleiding en relevante werkervaring.
  • Je hebt ervaring met de gangbare softwareprogramma’s (tekstverwerking en agendabeheer).
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed.
  • Je bent bereid tot flexibele inzet van de uren.
  • Je bent representatief.
  • Je beschikt over de competenties klantgerichtheid, stressbestendigheid en flexibel gedrag.
  • Je bent bereid extra uren te werken bij ziekte en verlof van collega's in de regio.
  • Je hebt affiniteit met de doelgroep.

NK Rookvrij

NK wil positieve gezondheid en vitaliteit bij cliënten en medewerkers stimuleren. Als verslavingszorginstelling willen wij een gezonde omgeving bieden en het goede voorbeeld geven. Om deze reden is Novadic-Kentron vanaf 1 juli 2017 rookvrij voor medewerkers. Onze medewerkers roken niet op NK-locaties, inclusief buitenruimtes, parkeerterreinen, enzovoorts. Rokende medewerkers die willen stoppen, kunnen daarbij ondersteuning krijgen.

Meer informatie?

Wil je meer weten, bel dan met bel dan met Gert-Jan Bulten (manager facilitaire dienstverlening), bereikbaar via telefoonnummer 06–12774217. 

Solliciteren?

Vul het sollicitatieformulier via onze website www.novadic-kentron.nl in vóór 25 september aanstaande! Stuur altijd een brief en recent cv mee.

De gesprekken zullen plaatsvinden op woensdag 3 oktober aanstaande.

De vacature is gelijktijdig intern en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.

Let op: Je krijgt altijd per email een bericht. Gelieve ook je mailbox met ongewenste e-mails in de gaten te houden.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

 

 

14 September 2018  -  24 September 2018
Om te kunnen reageren dien je geregistreerd en ingelogd te zijn. Klik hier om in te loggen. Ben je nog geen lid van GGZ connect dan kun je je hier gratis registreren.