Avatar
11 March 2019 - afdeling P&O plaatste:

Directiesecretaresse | 24 uur per week | Amsterdam

Ben jij een nauwkeurige, flexibele, stressbestendige duizendpoot die van aanpakken houdt?  Dan is deze functie zeker iets voor jou. In verband met het doorgroeien van de huidige directiesecretaresse naar een andere functie binnen ’t Kabouterhuis zijn wij per direct op zoek naar een ervaren


Directiesecretaresse

Functieomschrijving

Als directiesecretaresse ben je verantwoordelijk voor agendabeheer van de directeur-bestuurder en de managers. De agenda’s zijn actueel, vergaderingen en bijeenkomsten zijn tijdig en correct voorbereid en uiteraard is de verslaglegging hiervan accuraat afgehandeld. Jij bewaakt de beleids- en vergadercyclus en zorgt er voor dat alle gegevens tijdig zijn verzameld en volgens afspraak zijn verwerkt tot conceptdocumenten. De uit overleg voortkomende acties worden uitgezet, de voortgang ervan wordt bewaakt.

Als directiesecretaresse ben je het aanspreekpunt voor in- en externe contacten. Jij bent goed in staat om door te vragen zodat vragen helder zijn en jij prioriteiten kunt stellen in de agenda’s. Uiteraard beschik jij over voldoende sociale vaardigheden en overtuigingskracht om contacten op een vriendelijke manier aan te geven wanneer zaken op een wat langere termijn afgehandeld kunnen worden.

De directiesecretaresse maakt onderdeel uit van het bestuursbureau (medewerkers kwaliteit en veiligheid, communicatie) en legt verantwoordelijkheid af aan de bestuurssecretaris. Je hebt regelmatig werkoverleg met de directeur-bestuurder.

Samen met je collega directiesecretaresse zorg je voor een dagelijkse bezetting van het secretariaat gedurende de werkweek. In overleg met je collega en je leidinggevende stem je de bezetting af waarbij jouw werkdagen in ieder geval de donderdag en vrijdag zijn en bij voorkeur ook de dinsdag.

Functie-eisen

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau richting secretarieel;

  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als directiesecretaresse bij voorkeur binnen het werkgebied van Jeugdzorg en/of GGZ;

  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

  • Je hebt uitstekende kennis van MS Officepakket en affiniteit met registratiesystemen;

  • Je hebt actuele kennis van landelijke ontwikkelingen binnen het werkveld Jeugdzorg en GGZ;

  • Je beschikt over een relevant netwerk binnen het werkveld Jeugdzorg en GGZ;

  • Je bent pro actief, zelfstandig maar ook teamspeler, klantvriendelijk, nauwkeurig, betrouwbaar, probleemoplossend en communicatief vaardig;

  • Je kan goed plannen, organiseren en structureren;

  • Een pioniersgeest en een grote mate van flexibiliteit is nodig voor de invulling van deze functie.

Arbeidsvoorwaarden

Salaris is conform de CAO Jeugdzorg. Inschaling geschiedt op basis van opleiding en ervaring in schaal 7, minimaal € 2.210,52 en maximaal € 3.159,16 bruto p.m. bij een 36-urige werkweek. Daarnaast kent 't Kabouterhuis goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een eindejaarsuitkering van 8,3% en korting op OV‑jaarkaarten.

Informatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Saskia Bouman, directiesecretaresse, s.bouman@kabouterhuis.nl (van 18-3 tot en met 22-3-2019 afwezig) of telefonisch via 020-6445351

Solliciteren

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Vul dan uiterlijk 23 maart 2019 HIER het sollicitatieformulier in. Zo snel als mogelijk hoor je of je bent uitgenodigd voor een gesprek.

 

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang op externe kandidaten. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Om te kunnen reageren dien je geregistreerd en ingelogd te zijn. Klik hier om in te loggen. Ben je nog geen lid van GGZ connect dan kun je je hier gratis registreren.